پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مزایای آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

بهترین سایت آموزش زبان ترکی به زبانی ساده و به شیوه زبان مادری

مزایای آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

۱۰۸ بازديد

از طریق مهاجرت و حضور جوامع بزرگ ترکیه ای به خارج از این کشور، مردم ساکن اروپای غربی، ایالات متحده، کانادا و استرالیا با شنیدن زبان ترکی از طریق آنها با این زبان آشنا شده اند. به عنوان مثال، ترکی دومین زبان رایج در آلمان است، ۱۵ میلیون نفر دیگر در سراسر جهان به عنوان زبان دوم ترکی صحبت می کنند.


ترکیه به عنوان تابعیت از موقعیت ژئواستراتژیکی خود، اروپای شرقی، خاورمیانه و آسیای مرکزی را به هم متصل می کند. بنابراین، دانستن زبان ترکی در مورد تجارت و امور سیاسی بین المللی بسیار مفید است.

زبانهایی مانند آذری، قزاقستانی، تاتاری، قرقیزستانی، اویغوری و ازبکی در گروه زبان ترکی با ترکی امروزی قرار دارند. این زبانها ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. بنابراین، یادگیری و آموزش زبان ترکی برای مهاجرت نیز زمینه مناسبی برای یادگیری و درک سایر زبانهای ترکیه ای و موفقیت پس از مهاجرت در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به اینکه بیش از ۳۰ زبان ترکی در آسیای میانه و اهمیت رو به رشد ژئو-سیاسی منطقه صحبت می شود، دانستن زبان ترکی بدون شک گزینه های آموزشی و شغلی جالب و هیجان انگیزی را برای شما باز می کند.

هدف از برگزاری دوره های آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

هدف از تشکیل دوره های آموزش زبان ترکی برای مهاجرت حل مشکل زبانی است که بزرگترین عامل نقص در انسجام اجتماعی مهاجران است می باشد، زیرا این دوره ها از مهاجران برای ورود به مشاغل و زندگی اجتماعی حمایت می کند و آنها را قادر می سازد تا به راحتی از حقوق خود استفاده کنند.

دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی به افرادی که زبان ترکی را در سطح ابتدایی یاد می گیرند کمک می کند تا خودکفایی پیدا کرده و در زندگی تجاری خود موفق شوند.

بنابراین، قبل از مهاجرت شرکت در دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی کمک قابل توجهی در موفقیت و حفظ جایگاه اجتماعی به فرد می کند و شرکت کنندگان این فرصت را دارند که دانش خود را در زندگی واقعی به کار بگیرند.

بسیار مهم است که مهاجران زبان ترکی استانبولی را بیاموزند تا از انسجام خود در محل زندگی خود اطمینان حاصل کنند.


مزایای آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

ترکیه و ارتباطات جهانی

جمهوری ترکیه کشوری با اهمیت ژئوپلیتیک است که از نظر استراتژیکی – از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی – با اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاورمیانه ارتباط دارد. این کشور با افزایش طبقه متوسط ​​مصرف کننده، شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است.

مزایای یادگیری زبان ترکی برای مهاجرت

فرصت های شغلی در ترکیه

فرصتهای شغلی متعددی در بخشهای مختلف مانند فناوری، امنیت سایبری، انرژی، توریستی، امور مالی، حقوق، تجارت و دولت وجود دارد. برای کسانی که به دنبال مشاغل در بخش دولتی هستند، دولت آمریکا زبان ترکی را به عنوان یک زبان انتقادی تعیین کرده است و به طور فعال برای نقش آفرینی در زمینه های دیپلماسی، اطلاعاتی و نظامی استخدام می کند و همچنین مجموعه ای از بورسیه ها را برای دانشجویانی که این زبان را دنبال می کنند، ارائه می دهد.

ترکیه و مهد تمدن

دانستن زبان ترکی می تواند برای دانشجویان مردم شناسی، باستان شناسی و تاریخ یک سرمایه ویژه باشد. ترکیب مهارتهای زبان ترکی با این مطالعات فرصتهای تحقیقاتی هیجان انگیزی را ایجاد می کند. آناتولی، قلمرو ترکیه مدرن، مهد تمدن بشری است و استانبول تنها شهر جهان است که برخی از بزرگترین محوطه های باستانی جهان شامل ویرانه هایی از قدیمی ترین محل های سکونت بشر در آن شناخته شده است. در بایگانی های امروزه ترکیه تعداد زیادی اسناد و اطلاعات تاریخی مربوط به تمدن های هیتی، آشوری، هلنیستی، ایرانی، رومی، بیزانسی، اسلامی و عثمانی-ترکی ارائه می دهند.

در ترکیه، زبان انگلیسی کافی نیست

تسلط به زبان انگلیسی در ترکیه گسترده نیست و تعداد کمی از ترکها دارای گذرنامه (فقط ۱۰ درصد از جمعیت) یا مسافر خارجی هستند. علاوه بر این، رسانه های خارجی و زبان انگلیسی در ترکیه به اندازه همسایگان کوچکتر اروپایی آن در همه جا حضور ندارند. در حالی که جمعیت فزاینده ای از فارغ التحصیلان به زبان انگلیسی عالی صحبت می کنند، تسلط بر زبان ترکی مزیت مهمی در انجام تجارت با ترکیه و تعامل با شهروندان این کشور را به شما می دهد.

ترکیه همچنین دارای فرهنگ مدرن پررونقی است که وقتی زبان را درک کردید می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. سریال های تلویزیونی تولید می کند که از یونان تا قزاقستان تماشا می شود، دارای صنعت سینما است که می تواند همه چیز را از کلاسیک های برنده جایزه تا طنزهای کم هزینه تولید کند و آهنگ های پاپ را آنقدر جذاب می سازد که گاهی توسط ستاره های پاپ در غرب هم استفاده شده است.

در اجتماع متمایز باشید

کاملا جدی می توان گفت که داشتن مهارت زبان ترکی به طور جدی یک دارایی منحصر به فرد است. در سال ۲۰۱۳، تنها ۷۱۶ دانشجو در یک برنامه زبان ترکی ثبت نام کردند. در حالی که این رقم دو برابر بیشتر از دهه قبل است، زبان ترکی استانبولی می توانند بلیط مطمئنی برای مشاغل بسیار هیجان انگیز باشند.

زبانی منحصر به فرد و مستقیم

در حالی که آموزش زبان ترکی برای مهاجرت می تواند یکی از چالش برانگیزترین زبان ها برای یادگیری باشد، اما دارای ویژگی های بسیاری است که آن را سرگرم کننده و جالب می کند.

ترکی یک زبان جمع کننده است، به این معنی که حروف جدیدی به انتهای فرم پایه کلمات اضافه می شوند تا کلمات جدیدی تولید کنند. زبان ترکی نیز یک زبان آوایی است و یادگیری الفبا برای تلفظ صحیح کلمات کافی است. هیچ کمک تلفظی در کنار کلمه وجود ندارد زیرا هر حرف در هر کلمه یکسان تلفظ می شود. به ندرت می توانید استثنا در زبان ترکی پیدا کنید: تقریباً همه کلمات از قوانین سختگیرانه پیروی می کنند.

یادگیری زبان ترکی برای مهاجرت در چرب زبان

شرکت در دوره های آموزشی زبان ترکی استانبولی چرب زبان به شما این فرصت را می دهد که مهارت های زبان ترکی خود را توسعه داده یا ارتقا دهید. ما از دانش آموزان سراسر کشور استقبال می کنیم و کیفیت، پیگیری و خدمات را در طول دوره های آنلاین این مرکز تضمین می کنیم. چه مبتدی باشید، چه در سطح متوسط ​​و چه پیشرفته، ما دوره هایی مناسب شما را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهیم. کلاسها توسط اساتید برجسته و آموزش دیده برگزار می شود. به معلمان کمک می شود تا جایی که می توانند در ایجاد تجربه یادگیری زبان هیجان انگیز و سرگرم کننده باشند که منجر به یادگیری بهتر می شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.