جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

یادگیری زبان ترکی استانبولی

بهترین سایت آموزش زبان ترکی به زبانی ساده و به شیوه زبان مادری

یادگیری زبان ترکی استانبولی

۱۲۳ بازديد

آشنایی با زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی رایج‌ترین زبان از شاخه زبان ترکی است که مرکزیت آن در کشور ترکیه می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مکتب خونه، به دلیل همسایگی این کشور با ایران چند سالی است آموزش زبان ترکی استانبولی مورد استقبال بسیاری از افراد در ایران قرار گرفته است.‌ این امر به آن دلیل است که تعداد زیادی از تجار ما به خاطر نزدیکی با ترکیه مراودات اقتصادی زیادی با این کشور دارند و نیاز هست این زبان را به خوبی یاد بگیرند.

تعدادی هم نیز برای زندگی و تحصیل به کشور ترکیه سفر می‌کنند، برای همین آموزش زبان ترکی استانبولی برای این افراد امری واجب است. از آنجایی که مردم ترکیه خیلی کم به زبان انگلیسی تسلط دارند، بهتر است برای برقراری ارتباط کلامی به زبان ترکی استانبولی مسلط شوید. با توجه به این موارد و نیاز افراد زیادی به این زبان، بسیاری از مراکز و موسسات و سایت‌های آموزشی شروع به برگزاری دوره‌های آموزش زبان استانبولی کرده‌اند.


 

مراکز متعددی در سراسر کشورمان وجود دارد که به آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت حضوری مشغول هستند، اما پیشنهاد ما برای شما استفاده از فضای مجازی است، برای این که آموزش حضوری در مراکز مشکلات فراوانی از جمله؛ کلاس‌های پرجمعیت، رفت‌وآمد در مسیرهای پر ترافیک، صرف زمان زیاد و از همه مهم‌تر، خسته‌کننده بوده و باعث به تعویق افتادن پروسه‌ی یادگیری زبان ترکی استانبولی برای شما می‌شوند.

وب سایت‌های فراوانی در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی در سال های اخیر در کشورمان تاسیس شده اند، برای مثال مکتب ‌خونه که از بهترین و بزرگ‌ترین رسانه های دیجیتال آموزش مجازی در ایران به شمار می رود، به دلیل داشتن اساتید مجرب و کار آزموده در حوزه آموزش زبان ترکی استانبولی توانسته علاقه مندان زیادی را در این حوزه به خود جلب کند.


یادگیری زبان ترکی استانبولی و دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی

برای یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی در گام اول، بهتر است از الفبای زبان ترکی شروع کنید. زمانی که الفبای این زبان را یاد گرفته باشید به راحتی می‌توانید کلمات را تلفظ کنید. فقط ممکن است معنای کلماتی که تلفظ می‌کنید را متوجه نشوید که این موضوع خود به خود بعد از یادگیری کامل لغات برطرف می‌شود.

در دنیای امروز که همه کارهای ما با اینترنت عجین شده است، نپرداختن به آموزش زبان ترکی استانبولی به این شکل تقریبا غیر ممکن است. برای اینکه با وجود مشکلات فراوان دیگر زمانی برای کلاس‌های آموزشگاه زبان باقی نمی‌ماند. البته خوشبختانه باید بگوییم اگر در کلاس‌های مجازی مکتب خونه ثبت نام کنید نیازی به صرف زمان و هزینه بیشتر برای یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی ندارید و به راحتی زبان مورد نظرتان را یاد می‌گیرید.

مهم‌ترین مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی کجاست؟

در سراسر کشور مراکز بزرگی مانند آموزشگاه زبان ترکی استانبولی، دانشگاه ها و کلاس های خصوصی آموزش زبان ترکی استانبولی را برای زبان آموزان انجام می دهند و شما می توانید این زبان را به سادگی و از طریق این مراکز به بهترین و راحت ترین شکل ممکن یاد بگیرید.

علاوه بر این مراکز و با توجه به پیشرفت تکنولوژی آی تی در کشورمان وب سایت‌های اینترنتی مختلفی در سال های اخیر به آموزش زبان ترکی استانبولی روی آورده اند و شما می توانید از طریق فضای وب بهترین آموزش ها را با راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین شکل ممکن و با تخفیفات باورنکردنی تهیه کنید.

اما اگر به چنین شرایطی دسترسی نداشته باشید، اوضاع قدری سخت است. برای اینکه باید در طول هفته تایم خالی داشته باشید که به کلاس بروید و خودتان را با برنامه اساتید تطبیق دهید. البته چنین شرایطی برای آموزش زبان ترکی استانبولی تقریبا قدیمی شده است؛ و با وجود پیشرفت‌هایی که در صنعت آی تی داشته‌ایم به راحتی می‌توانیم از دنیای اینترنت بهترین بهره را در زمینه یادگیری زبان ترکی استانبولی داشته باشیم.

شما به این طریق می‌توانید به تنهایی زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید، می‌توانید در تخت خواب خود دراز بکشید و هر زمانی که با تایم خالی شما هماهنگ بود یادگیری را شروع کنید. این روش از آموزش زبان ترکی استانبولی بسیار روش جالب و خوبی است که باعث تسلط شما بر این زبان می‌شود و نیز یادگیری یک زبان خارجی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

آموزش زبان استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی در مکتب خانه

مکتب خونه یک رسانه بزرگ و مهم دیجیتال و آموزش به صورت آنلاین است که آموزش زبان ترکی استانبولی را برای شما زبان‌آموزان آسان کرده است، این وب سایت با داشتن اساتید مجرب و کارآزموده حرفه‌ای توانسته با یک سیستم آموزشی حرفه‌ای و به روز، یادگیری زبان ترکی استانبولی را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت عالی برای شما عزیزان تضمین کند.

شما با شرکت در دوره های آنلاین مکتب خونه آموزش زبان ترکی استانبولی را تا سر حد امکان به راحتی و آسانی یاد می‌گیرید. اساتید این وب سایت با بهره‌گیری از کتاب İstanbul از جدیدترین منابع آموزشی دانشگاه‌های ترکیه و همچنین تجربه بالای استاد دوره در تدریس این کتاب و مطالب مفید دیگر به بهترین شکل این زبان را به شما یاد می‌دهند.

از محاسن مکتب خونه برای آموزش زبان ترکی استانبولی می‌توان به:

· دسترسی همیشگی به ویدیوها

·  دسترسی به فایل‌های درسنامه

· داشتن تمرین روزانه و ...

·  گرفتن کوئیز، پروژه

· آموزش اصولی

· قیمت مناسب بسته‌های آموزشی

· و ...

۰ ۰

در انتخاب زبان می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید: سطح دشواری، علاقه، اولویت های شخصی، مهاجرت احتمالی، اهداف آینده و غیره.

آیا علاقه مند به بهبود موقعیت شغلی خود هستید، به دنبال شغل بین المللی می گردید، به دنبال ماجراجویی هستید یا فقط می خواهید شانس خود را امتحان کنید.

دلایل بی شماری برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارند.

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

طبق گفته های مجله معتبر فوربس، تا سال 2050، 750 میلیون فرانسوی زبان در جهان وجود خواهند داشت. بیش از 50٪ کلمات موجود در زبان انگلیسی از فرانسه قرض گرفته شده اند، بنابراین یادگیری زبان آن نسبتا آسان تر خواهد بود. طیف گسترده ای از مشاغل به زبان فرانسوی نیاز دارند، این زبان امکانات شغلی زیادی را ارائه می دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.